holky potřebuju poradit ... dr. mi říkala že už můžu nechat Tomáška očkovat proti pneumokoku, že očkuje Synflorixem nebo pak za příplatek Prevenar 13 Matýsek měl Synflorix nic jiného mi tehdy nenabízela takže potřebuju odvás poradit co myslíte já se v tom vůbec nevyznám
Předmět příspěvku: Re: očkování proti pneumokoku ...
Napsal: úte 20. zář 2011 10:03:01
Registrován: sob 31. led 2009 23:46:09 Příspěvky: 6278 Bydliště: Týnec nad Sázavou
ahojky, já mám káju tím prevenarem původním a kačku přeočkovanou to 13, synflorix nemají, ale bude ho dávat švagrová (anetce jsou 2 měs.), nedokážu říct, co je lepší, podle mě to musí být podobné ne?
Napsal: úte 20. zář 2011 10:26:58
Registrován: pon 02. úno 2009 10:03:59 Příspěvky: 8392 Bydliště: Praha
zabka píše:
ahojky, já mám káju tím prevenarem původním a kačku přeočkovanou to 13, synflorix nemají, ale bude ho dávat švagrová (anetce jsou 2 měs.), nedokážu říct, co je lepší, podle mě to musí být podobné ne?
nejsem odborník, ale taky bych řekla, že je to stejné,ne?
_________________ _________________ manželova osobní sekretářka
viz moje www
no dr. říkala že ten Prevenar 13 se doplácí že tam snad jsou nějaké 2věci navíc, fakt nevím ... proto se ptám
Napsal: úte 20. zář 2011 11:57:37
Registrován: sob 31. led 2009 15:54:47 Příspěvky: 5355 Bydliště: Moravská Třebová
renďousek píše:
zabka píše:
no dr. říkala že ten Prevenar 13 se doplácí že tam snad jsou nějaké 2věci navíc, fakt nevím ... proto se ptám
Honzík má tu 13ku a tehdy mi dr říkala, miminka narozené od srpna 2009 to mají zadara, tak teď zírám..kolik se doplácí? Zjistím i u nás co a jak. A ty Rotaviry budeš dávat? Já asi ne, už nevědí, co by vymysleli..
Honzík má tu 13ku a tehdy mi dr říkala, miminka narozené od srpna 2009 to mají zadara, tak teď zírám..kolik se doplácí? Zjistím i u nás co a jak. A ty Rotaviry budeš dávat? Já asi ne, už nevědí, co by vymysleli..